Feed Posts

Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014

Σταυρινούδη-Σόδη: Το ντεκολτέ δεν ήταν μεγάλο - ΒΙΝΤΕΟ

Η εμφάνιση της κ. Σταυρινούδη - Σόδη που επισκίασε την ορκωμοσία της, όπως λέει 
Μαρία Σταυρινούδη-Σόδη: Το ντεκολτέ δεν ήταν μεγάλο, η λήψη ήταν από ψηλά.Είμαι 50 χρονών, είμαι Χριστιανή και το ρούχο ήταν μια χαρά.. δηλώνει. Η βουλευτής Χίου μιλά για το πώς επέλεξε το ρούχο της ορκωμοσίας της που προκάλεσε ντόρο - Έδωσα όρκο ενώπιον του Θεού, με απόλυτο σεβασμό και με την ψυχή μου, δεν πήγα να προκαλέσω κανέναν, λέειΓια την «φασαρία» που προκλήθηκε από την εμφάνισή της κατά την ορκωμοσία της στη Βουλή μίλησε η νέα βουλευτής Χίου Μαρία Σταυρινούδη - Σόδη. «Η κοινωνία μας δεν έχει αλλάξει πολύ», λέει η κ. Σταυρινούδη για τον ντόρο και τονίζει: «Το πώς θα ντυθώ δεν μπορεί να εξαρτάται  από το αν θα πάω στη Βoυλή ή στο κατάστημά μου. Έχω ένα στυλ και δεν μπορώ να το αλλάξω». Η εμφάνιση της κ. Σταυρινούδη - Σόδη που επισκίασε την ορκωμοσία της, όπως λέει 
«Ήθελα να πάω με το τζιν μου και ένα μπλουζάκι και να ορκιστώ» είπε χαρακτηριστικά η βουλευτής για να δείξει πως το τι θα φορούσε ήταν το τελευταίο που την απασχόλησε: «Η ορκωμοσία μου ήταν μια από τις πολύ όμορφες στιγμές της ζωής μου... και μου βγήκε ξινή» καταλήγει, για να δείξει τη στενοχώρια της για τα όσα ακολούθησαν. Πάντως, η κ. Σταυρινούδη, που μίλησε στην ιστοσελίδα news247.gr, πιστεύει πως ό,τι έγινε ήταν αδικαιολόγητο και απλώς... θέμα λήψης: «Ασχολήθηκαν με το  ντεκολτέ μου, όμως  δεν ήταν μεγάλο, εμφανίστηκε έτσι επειδή η λήψη έγινε από ψηλά. Δεν έκανα λάθος. Το ρούχο ήταν μια χαρά. Δεν πήγα στη Βουλή ούτε με μίνι ούτε με σιθρου». Η βουλευτής Χίου δηλώνει χωρίς... πάθος πως είναι 50 χρονών και δεν το κρύβει, ενώ εξομολογείται επίσης πως βίωσε ρατστισμό στη ζωή της, καθώς οι γυναίκες που ασχολούνται με τα κοινά δεν είναι πάντα ευπρόσδεκτες. Η αγάπη της για τη Χίο, τα προϊόντα της γης και ειδικά τη μαστίχα, την ακολουθεί πάντα: «Θα μιλήσω με όλους σο νησί και με την Ενωση Μαστιχοπαραγωγών και να βρούμε τρόπο να βρεθούν κίνητρα ώστε να καλλιεργηθούν περισσότερα δέντρα».
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: